0
Brak produktów w koszyku.

Reklamacje

Jakość obsługi jest dla nas priorytetem od chwili złożenia zamówienia, poprzez jego realizację a także po zakończeniu transakcji. Do każdej sprawy staramy się podejść w sposób indywidualny w ramach zasad gwarantowanych przez regulamin reklamacji.

Udostępniamy Państwu możliwość składania reklamacji poprzez wypełnienie poniższego formularza oraz przesłanie go na adres ##gtzapbpryt#at#rpggtp.ea##  

  • W przypadku reklamacji towarów uszkodzonych w transporcie prosimy o przesłanie protokołu szkody spisanego w obecności kuriera oraz zdjęć uszkodzonych towarów najlepiej z datą i godziną. Na wszystkie zgłoszenia staramy się odpowiedzieć w ciągu 24h licząc dni robocze. Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość!
     
  • W przypadku płytek ceramicznych oraz mozaiki wszelkie reklamacje związane z odcieniami, kalibracjami oraz widocznymi wadami należy zgłosić przed przystąpieniem do montażu. W przypadku stwierdzenia takich wad po montażu będziemy zmuszeni odrzucić wszelkie reklamacje związane z wyżej wymienionymi problemami.

Dodatkowe pytania prosimy o kontakt mailowy ##gtzapbpryt#at#rpggtp.ea##  Prosimy o dokładne wypełnienie wszystkich wymaganych pozycji.

Pobierz formularz